Twee weken later.

6 november 2019 - Nkurenkuru, Namibië

Het probleem met de auto viel dus niet mee. De lager van de drijfstang was kapot. ( Dit heb ik net even aan Raimundo gevraagd. 🤣). De complete motor is eruit gehaald en veel onderdelen zijn vervangen. (Lees flinke hap uit budget 😫). Veel onderdelen waren hier wel te krijgen, maar een aantal onderdelen moesten uit Zuid-Afrika komen. Duurt ongeveer een dag of 4 voordat het in de garage wordt bezorgd. Motor weer in de auto gezet, tikkend geluid is weg. Joehoee. O oh, een nieuw geluid dat er niet hoort. Tuurlijk, turbo ook nog stuk. Die hadden we ook nog niet vervangen. 😤😤😤😤. Gelukkig bleek er een turbo in een garage in een stad 30 km verderop te zijn. Mazzel. Anders hadden we weer 4/5 dagen moeten wachten. Deze heeft Raimundo samen met Simon, medewerker van de garage, opgehaald. Nieuwe turbo in de auto, auto testen en eindelijk geen rare geluiden meer. Auto heeft nog nooit zo mooi gelopen. Eerste testritje is goed. Voor de tweede testrit even wat meer kilometers gereden en ook deze is goed. Joehoeee, na twee weken kunnen we eindelijk weer verder rijden!!!!

We want to thank everybody who helped and supported us in the last two weeks. Baia baia dankie.

Inmiddels al weer 400 km gereden. Auto houdt zich gelukkig goed. Tijdens het koken werd de lucht zeer zwart en het bliksemde rondom ons. Uit voorzorg alles alvast maar weer in de auto ingepakt en gezellig in de auto gegeten. Ook best knus. 😁. Uiteindelijk maar een paar druppels regen gehad. 😂.

1. Wendy:
    6 november 2019
    Gelukkig weer op pad. En als je 2 weken niet met de auto op pad kon snap ik best dat je daar zoveel mogelijk tijd in wil doorbrengen haha.
    Hopelijk nu klaar met autopech.
    Have fun lieverds xxx
  2. Miranda:
    Dank je wel laiverd. Dikke knuffel terug van ons. 😘
  3. Nicole:
    6 november 2019
    Fijn dat jullie weer onderweg zijn! Hopelijk hebben jullie nu alle pech wel gehad en kunnen jullie verder alleen nog maar genieten van de reis! 😘
  4. Miranda:
    6 november 2019
    Dat hopen wij ook. En het genieten gaat helemaal goed komen. 😘
  5. L kwant:
    6 november 2019
    dank je wel voor het verslag veel plezier verder en tot ziensl
  6. Miranda:
    6 november 2019
    Dank u wel. Alles goed met u?
  7. Chantelle & Willem:
    6 november 2019
    Hallo, ik ben erg blij dat je daar veilig bent aangekomen. Het geweldige nieuws is dat uw voertuig nu 100% is. Het was leuk om 2 weken met je door te kunnen brengen. Veilige reis verder. Stuur foto's terwijl je tourt. Groeten De Geurtse familie en WM Motor Center :)
  8. Miranda:
    Hey Chantelle and Willem,
    Thank you for all the loveley food and the hospitellity. For sur will send you pictures. Please give your girls and little Willem a big hug from us and please say hello to Herman, Paulus, Simon, Stefan.
  9. Krieno en Thea:
    6 november 2019
    Wat een pech toch nu laiverds lekker genieten en verder met vakantie
  10. Miranda:
    6 november 2019
    Gaat helemaal goed komen hoor.
  11. Kees en greet schipper:
    6 november 2019
    Hoi Miranda en raimundo heb geduimd voor jullie dat nu alles vlotjes verloopt en hopen op een goede reis verder
  12. Miranda:
    6 november 2019
    Daar gaan we gewoon van uit dat alles nu verder goed gaat met de auto. Niks voor jullie om hier een garage te beginnen? Werk genoeg.🤣🤣🤣
  13. Els Tammenga:
    6 november 2019
    Mooi dat jullie weer onderweg zijn!!
  14. Miranda:
    Echt wel. 😘
  15. Miranda:
    Absoluut. 😘
  16. Trijnie:
    6 november 2019
    Nu hopelijk geen pech meer, vanaf deze kant een goede reis! Groetjes van ons Gerry en Trijnie
  17. Miranda:
    8 november 2019
    Dat hopen wij ook. Hebben nu eerst genoeg garages gezien. 😁
  18. Janneke:
    6 november 2019
    Gelukkig kunnen jullie weer verder!!! Hopelijk geen pech meer vanaf nu!! Goede reis
  19. Miranda:
    8 november 2019
    Het is heerlijk om weer onderweg te zijn.
  20. Tamara Kroes:
    7 november 2019
    Jeetje zeg, wat een pech. Nu hopen dat alles goed gaat!

Dikke knuffel voor jullie😘
  21. Miranda:
    Dikke knuffel terug. 😘
  22. Marco & Eline:
    7 november 2019
    Hopen dat jullie alle pech nu gehad hebben, en lekker kunnen gaan genieten van jullie vakantie! Goede reis !
  23. Miranda:
    Dank jullie wel.
  24. Alex:
    Hey!
    Fijn dat de auto het weer doet! Veel plezier.

Goeie reis!
  25. Miranda:
    Dank je wel. 😁
  26. Ineke:
    11 november 2019
    hè hè, daar gaan jullie gelukkig weer.
    toch fijn dat het geen korte vakantie is!
  27. Miranda:
    14 november 2019
    Zo is het Ineke. Gelukkig mogen we nog een poosje blijven.