Veilig aangekomen in Windhoek.

4 oktober 2019 - Windhoek, Namibië

Eindelijk zijn we weer Afrika. Wat is het toch fijn om terug te zijn.

Afgelopen dinsdag zijn we vertrokken. Bijna hadden we de vlucht naar Windhoek gemist. Door het slechte weer en omdat er maar 1 start en landingsbaan open was op Schiphol stonden we in de wacht boven Zeeland. Er werd al gesproken over landen op Rotterdam, maar gelukkig kregen we toestemming om te landen op Schiphol. Hier uiteindelijk 45 minuten later vetrokken dan gepland. Onderweg een paar keer flink turbulentie gehad i.v.m het slechte weer, maar gelukkig zijn we woensdagochtend veilig aangekomen in Windhoek, Namibië.

Eerst bijkletsen met Stefan en Esme (bij hun staat onze auto gestald) en op naar het centrum van Windhoek. Even snel wat boodschappen gehaald en heerlijk gegeten bij de Ocean Basket. (Shusi!!! 😀😀) Toen doorgereden naar Monteiro Camp. Hier zullen we in elk geval tot maandag blijven.

Gisteravond een heerlijke braai gehad bij Vanessa en Reghardt.

De komende paar dagen zal Raimundo bezig zijn met de auto. Watertank verplaatsen van het dak naar binnen in de auto, omvormer voor de zonnepanelen plaatsen, lampen plaatsen, extra accu plaatsen en de zonnepanelen zelf natuurlijk ook nog plaatsen. Kortom weer genoeg te doen. We klussen hier rustig door. 😀.

1. Margaretha:
    4 oktober 2019
    Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn! En wat ideaal dit, om zo een beetje mee te krijgen van jullie reis. Veel klus plezier en genieten maar! Groetjes uit het regenachtige Nederland 😀
  2. Tamara Kroes:
    Fijn dat jullie er zijn! Nu genieten. 😘
  3. Esther:
    4 oktober 2019
    Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. :) Ik wens jullie 4 ontzettende mooie maanden in Afrika.
  4. Mieke:
    4 oktober 2019
    Hoi hoi leuk om mee te lezen, en idd top dat jullie er zijn! Top!
    Lekker genieten en succes met klussen!
    X
  5. Sandra Wassing:
    4 oktober 2019
    Fijn dat jullie weer veilig zijn aangekomen 👌🏻
    Succes met de klusjes. Hopelijk zijn dit de enige klussen die gedaan moeten worden aan de auto 🙏🏻😅
    Liefs van ons
  6. Lina:
    Hoi hoi,
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen..die turbulentie is echt niet fijn maar ligt weer achter jullie..nu volop genieten van jullie nieuwe avontuur in ik denk voor jullie gevoel tweede thuisland 😎
  7. Trijnie:
    4 oktober 2019
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, en nu lekker genieten, en hopelijk nog vele mooie verhaaltjes van jullie.

Groetjes Gerry en Trijnie
  8. Janneke:
    6 oktober 2019
    Hi, jullie zijn er! Heel veel plezier, genieten en succes met de klusjes!