Spitzkoppe community rest camp

25 september 2018 - Spitzkoppe Restcamp, Namibië

Vanmorgen maar eens rustig begonnen met een kopje koffie en thee. Henny heeft niet al te best geslapen dus lekker rustig aan vandaag. Nog maar een kop koffie gemaakt en overlegd wat we gaan doen vandaag. In Windhoek blijven of naar Spitzkoppe. Fred en Henny wouden graag Spitzkoppe zien dus we hebben alles ingepakt. Vanessa heeft ons uitgezwaaid en muffins voor onderweg mee gegeven.

Onderweg bij de benzinepomp even plassen en een pie ( bladerdeeg met vleesvulling) gekocht. Aangekomen op de camping de tent van Fred en Henny opgezet en lekker genoten van het zonnetje. Na het eten het kampvuur aangestoken en onder het genot van een biertje en natuurlijk een wijntje voor Fred genoten van de avond.

1. Sandra Wassing:
    26 september 2018
    Wauw. Mooi plekje om te staan
  2. Piet:
    HEEL MOOI
  3. Dennis en Ilse:
    26 september 2018
    jaaa, pie, lekker!!! Bakkie koffie zetten, stukkie rijden, prachtige plek, biertje/wijntje, vuurtje, ... goede ingrediënten om kennis te maken met het leven als selfdriver door Afrika. Ben benieuwd hoe het Fred en Hennie bevalt :-) Leuk die updates, wij komen ook al helemaal in de stemming. We houden jullie in de gaten. Enjoy!
  4. Lina:
    Wauw prachtig
  5. Egbert:
    29 september 2018
    Geweldig wat een leven....lekker ontspannen mooie plekken zien, geniet ervan.
  6. Hans fruyt:
    29 september 2018