We hebben weer wifi

5 oktober 2018 - Senyati Safari Camp, Botswana

Als eerste willen we jullie even bedanken voor het lezen van onze verhalen en voor de leuke reacties die we krijgen. Heel erg leuk.

Nadat we zijn vertrokken vanuit River Dance Lodge zijn we weer in de auto gesprongen voor een ritje van 4 uur. Onderweg weer veel armoede gezien. Wennen doet het nooit. Uiteindelijk zijn we na een zeer hobbelige zandweg aangekomen bij Rupara Camp. Deze camping ligt in het wild, dus geen hekken om de camping. Fred en Henny uitgelegd waar ze om moeten denken en daarna heerlijk neergeploft in onze stoelen met een boek. 's Avonds weer heerlijk gekookt en gezellig bij het kampvuur gezeten en luisteren naar de geluiden van de natuur. Veel krekels, kikkers en een hyena. De volgende dag wouden we even naar het Livingstone museum. (Ongeveer ter grootte van een schuurtje 😁, maar helaas, niemand aanwezig.) Weer terug naar de camping en gedaan waar we goed in zijn. Zitten, een boek lezen en een lekker biertje of wijntje erbij. 's Ochtends zat er een nijlpaard vlak bij onze campingplek. Ze blijven leuk.

4 oktober zijn vertrokken naar Botswana. Binnen het uur hebben we de grens gepaseerd ondanks dat de douanebeamten eerste nog even moesten candy crushen. 😂. Ging weer snel deze keer. In Kasane even boodschappen gedaan en ons getrakteerd op een lekkere lunch. Toen via een hobbelige zandweg Senyati Camp opgezocht. Later weer terug gereden naar Kasane om even lekker uit eten te gaan. Dat is gelukt. De terugreis was iets minder. In het donker terug rijden door een stad waar alle wild doorheen loopt is niet fijn. Na 5 minuten rijden zijn we bijna op een kudde buffels in gereden. Het ging net goed. Rustig verder gereden en uiteindelijk veilig aangekomen op de camping. Nog even bij de waterpoel gezeten en terug naar onze campingplek. We hoorden veel geluiden van de olifanten en ook hoorden we twee leeuwen.

Vandaag vroeg op want we worden om 7 uur bij de receptie verwacht. We gaan vandaag naar de Victoria Watervallen in Zimbabwe. Na weer een snelle grensovergang zijn we aangekomen in Victoria Falls. Eerst naar de watervallen. Af en toe behoorlijk nat geworden door de nevel, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat waren de watervallen mooi. 's Middags traditioneel gegeten bij Mamma Africa. Heerlijk. Daarna nog even de stad in geweest. Op zoek naar souveniers en toen was het al weer tijd om terug te gaan. Op dit moment zitten we weer bij de waterpoel te genieten van de olifanten. Een heerlijk leven zo zeiden we vanmiddag tegen elkaar.

1. Trijnie:
    5 oktober 2018
    Heel mooi verhaal. Gelukkig dat de auto het weer doet. Wij wensen jullie verder nog een hele fijne reis, tussen de wilde dieren😉
  2. Tamara:
    5 oktober 2018
    Vind het zo mooi dat jullie zo genieten..... van jullie wist ik het wel maar ook dat papa en mama er zo van genieten. Prachtig dat ze deze reis met jullie mogen beleven.
  3. Dennis en Ilse:
    5 oktober 2018
    Klinkt weer fantastisch! Wij zijn een dag gestrand in Londen vanwege vertraagde vlucht, maar komen nu jullie kant uit :-)
  4. Birgit:
    5 oktober 2018
    Altijd mooi om dit te lezen beleven wij dit ook een heel klein beetje hihihi verheugd mij weer op een nieuwe verhaal 😗😗
  5. Tamara Kroes:
    5 oktober 2018
    Mooi om te lezen! Geniet er nog van met elkaar..
  6. Els Tammenga:
    5 oktober 2018
    Dat klinkt als een heerlijke vakantie!!
  7. Lina:
    5 oktober 2018
    Geweldig om jullie zo een beetje te volgen, het is toch wel heel speciaal om dit met elkaar te doen en te beleven !!!
  8. Jan van der Velde:
    6 oktober 2018
    Wij zijn onderde indruk van wat jullie allemaal weer meemaken. Een mooie vacantie is jullie gegund
  9. Jolanda Fruyt van Hertog:
    9 oktober 2018
    Het is erg leuk om jullie verhalen te lezen en wat jullie allemaal meemaken, in ieder geval een vakantie om nooit te vergeten! Nog veel plezier daar en geniet er met volle teugen van!🤗🤗