Elephant Sands en misselijk zijn.

10 oktober 2018 - Maun, Botswana

Na de Victoria Watervallen zijn we de volgende dag om 5.30 uur opgestaan om naar Chobe National park. De Nieboer mannen hebben dit ook zonder mopperen gedaan. We hebben olifanten gezien en ook weer leeuwen. 3 vrouwtjes en 4 welpjes. Hartstikke leuk. 's Middags zijn we op de boot gestapt om over de Chobe rivier te varen en hier naar de zonsondergang te kijken. Wat was het mooi.

We hebben twee nachten doorgebracht in Elephant Sands. Heerlijk in een luxe safaritent met eigen toilet en douche. En het allerfijnste was het heerlijke bed. Tenminste dat dachten we. Wat hebben we slecht geslapen in deze bedden, behalve Henny. (ze had een slaappil genomen). Verder was het er prima vertoefen. Lekker relaxen, beetje zwemmen en naar de olifanten kijken. Niet hoeven koken en geen afwas. Heerlijk. s 'Nachts hoorden we de olifanten rondom onze tenten lopen. Ook de de scheten die ze lieten waren zeer goed te horen. 😆😆.

Inmiddels zitten we in Maun. Vanmorgen met een Chesna over de Okavango Delta gevlogen. Zo prachtig om de dieren en natuur van bovenaf te zien. We hebben veel olifanten gezien. Ook zagen we kuddes met buffels van wel 200 stuks. Prachtig. Verder nog nijlpaarden en giraffes gezien. Echt schitterend. Alleen een beetje jammer dat Fred en Miranda misselijk uit het vliegtuigje kwamen. 😫. Fred was er vrij snel weer boven op. Voor Miranda duurde het iets langer, maar is er inmiddels ook bijna weer bovenop. Vandaag verder rustig aan. Beetje lezen en zwemmen. Morgen weer kamperen in het wild. Fred hoopt dat hij het gaat overleven. De komende dagen even geen wifi, maar zodra het kan dan zetten we onze verhalen weer online.

Fijne dag allemaal.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tamara:
    10 oktober 2018
    Weet je zeker dat het de olifanten waren????
    Succes de komende dagen....
  2. Sandra Wassing:
    10 oktober 2018
    Super allemaal😍. Lekker genieten van de rust de aankomende dagen 😘
  3. Trijnie:
    10 oktober 2018
    Wat weer een mooi verhaal, veel plezier de komende dagen!
  4. Piet:
    10 oktober 2018
    Was fred misschien misselijk van zijn eigen scheten ??????????
  5. Wendy:
    Wat heerlijk!! En fijn geen WiFi! 😄
    Leuk dat we zo meegenieten 😘
  6. Lina:
    10 oktober 2018
    Wederom een prachtig verhaal en schitterende foto's
    Voor de aankomende dagen veel plezier !!!!
  7. Henk en Corrie:
    14 oktober 2018
    Gisteren terug gekomen van een weekje Cauberg. Wat wij om ons huisje heen hoorden was iets minder heftig het waren katten. Geweldig om te lezen wat jullie beleven.